خلاصه روانشناسی یادگیری هرگنهان فصل بولس

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
مفاهیم نظری عمده بولس
انتظارات:برای بولس، یادگیری در واقع تشکیل انتظارات است یعنی جاندار یاد می گیرد که رویدادی به طور قابل اعتماد قبل از رویداد دیگر می آید شرطی سازی کلاسیک را به عنوان انتظار یاد گرفته شده می داند و می گوید که به دنبال یک محرک شرطی یک محرک غیر شرطی خواهد آمد.. یادگیری انتظار در نظریه بولس به تقویت احتیاج ندارد و ترتیب زمانی و مجاورت بین دو محرک یا یک پاسخ و پیامد آن ماهیت انتظار آموخته می‌شود.
از پیش آمادگی ذاتی: بین نظریه های بولس و تولمن تفاوت های زیادی وجود دارد تولمن بر بر انتظارات یادگرفته شده محرک پاسخ و محرک محرک تاکید دارد و بولس بر انتظارات ذاتی محرک پاسخ و محرک محرک تاکید می کند.
دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 8906 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 8

حجم فایل:27 کیلوبایت

 قیمت: 26,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    خلاصه روانشناسی یادگیری هرگنهان فصل بولس در قالب وورد 8 صفحه ای